torstai 9. syyskuuta 2010

4 yötä lähtöön

En jotenki osaa vielä jännittää lähtöä, vaikka kaikki sitä kyseleekin. Mun aivot tajuaa varmaan lähtemisen vasta lentokentällä ja itken puolituntia äitissä kiinni. Kotona asumisessa on ollut hyvää se, ettei mun ole tarvinnut huolehtia pyykkien tai astioiden pesusta, kun äiti hoitaa kaiken. Kiitos siitä! <3

Tänään vien töihin kakun, raastoin sinne väliinki valkosuklaata, ettei ainakaa makeutta pitäis puuttua!

Tulostin viisumitkin ajoissa Miialle ja mulle, mutta nyt oon onnistunut hukkaamaan ne. Jei, hyvä minä! Miian kanssa tilattiin viimeviikolla lentoliput Sydney - Brisbane Sat 18 Sep 2010 3:10Pm - 4:35Pm. Nekin täytyy tulostaa, joten mun täytyy poiketa joku päivä hyväksikäyttämässä veljen tulostinta.

Ensimmäisestä määränpäähämme Brisbaneen me ei kuitenkaan päästä vain lentämällä. Perheen isältä tuli meille sähköpostissa ohjeet paikkaan, josta ne hakee meidät.

Hi Miia and Alisa,

We will pick u up from the Beenleigh Bus Transit centre.  So you will need to catch the train from the airport to Beenleigh.  It’s not hard and takes about 1 hour.  Ring when u get to the airport so that I know u are on your way and let me know what time u expect to be in Beenleigh…the trains may only run every ½ hour.  The Bus centre is next to the train station and I would want u to wait under the big roof right in the middle. 

Joten joudutaan vielä matkustamaan junalla ja suunnistamaan bussiasemalle. Taidan myöskin delegoida perheelle soittamisen Miialle! Brisbanen paikalla on myös uudet nettisivut, joiden mukaan paikka näyttää varsin mukavalta, mutta jostain kumman syystä odotan seuraavaa paikkaa enemmän.

Koitan vielä ottaa paljon kuvia läksiäisistä, jotka on lauantaina ja kirjottaa vielä ainakin kerran ennen lähtöä.

-Alisa

Ps. Uudessa Visassa oli hienoa, että sain Depit puolelle laitettua oman tilini ja Visa puolelle isän tilin, joten voin käyttää sitä oman electron korttini sijasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti