tiistai 15. maaliskuuta 2011

Ei se flunssa sitten lähtenytkään

15.3 PUOLIVUOTTA AUSTRALIASSA / 6 MONTHS IN AUSTRALIA!

En oikeen edes tieda mita sanoa tanaan, mun kone ei toimi ja oon suunnitellut ostavani minilapparia, tosin se taitaa jaada vaan suunnitelmaksi, koska olis kiva saada koneeseen myos samat kirjaimet, joita suomessa kaytetaan. En siis voi pistaa tahan mitaan kuvia kun kaikki on koneella. Koitan vieda sen jonnekki korjaajalle tai jotain jos vaikka saisin uuden akun tms.

Ollaan siis Miian kanssa vahan valia sairasteltu ja vuorotellen meilla on flunssanen olo. Nyt on jo hetken aikaa ollu kivat ilmat ja ma oon ottanu aurinkoo niin paljon kun oon pystynyt, eilen tosin poltin vahan itteeni, mutta en onneks pahasti. Miia jostain kumman syysta onnistuu melkei kaikki aurinkoiset hetket tuhlaamaan jossain sisatiloissa (lue kirjastossa). Kylla seki on vahan taas varia saanut pintaan. Toi rusketus tuntuu haihtuvan pois jos ei auringossa viihdy, minkahan takia! Eiko meista tuukkaan tummaihosia?

Eilen illalla oltiin katsomassa ilotulitusta Hannahin, Miia, Marcin ja Marcin tyokavereiden kanssa. Oli ihan kiva, vaikken ma oikeestaan ilotulituksista piittaakkaan. Taalla tuntuu olevan koko ajan joku festivaali kaynnissa, jonka vuoksi on ilotulituksia. Istuttiin myos Markin tyopaikalla juomassa parit snakepitet (lasi, jossa on puolet kaljaa ja puolet siideria ja tippa vadelmamakua) Suosittelen todellaki tota juomaa. Se on hyvaa.

Mulla on viimenen viikko toissa. Oon ihan kivasti tienannut ja Miiaki sai 300$ viime viikolla mun palkasta. tanaankin sain yhden liittymaan, joten taskuun tipahtaa parin viikon paasta 150$. Onneks sain ton tyon, muuten olisin ollu ihan pulassa... Kotiinpaluu pyorii mielessa jo ihan koko ajan! Paasen luultavimmin oikeestaan suoraan muuttamaan mun entisen naapurin asuntoon, kun se lahtee vaihtoon, joten elamakin alkaa meneen ihan itsestaan jarjestykseen!

-Alisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti