lauantai 6. marraskuuta 2010

pikkuitikat pureskelee meitä lujaa.

6.11 klo 08.50

Toi klo 17.00 alkava vuoro loppuukin sitten mukavasti kolmelta yöllä. Untahan ei ole saatu tavallista enempää ainakaan tällä viikolla! Kun olin tullu tosta yövuorosta niin heräsin seittemältä aamulla. Pauliinan lähdettyä töihin nautiskelin olossani ulkona, luin hetken ja menin takasi nukkumaan kymmeneltä. Vesin sitte kolmen tunnin päikkärit. Onneks tein niin koska illalla Pauliina sai mut ylipuhuttua baariin (keskiviikko iltana). Miia kävi katsomassa työlistat ja sano mulle että meen kolmeen aamulla töihin etten oo menos baariin, vaihdoin sitte vaatteet ja olin valmiina nukkuun (meikit päällä). Pauliina kävi kuitenki kattoon listan, että menen kolmelta illalla (jee yövuoro taas niinku niitä jotenki rakasaisin). Heitin vaatteet uudestaan niskaan ja olin valmiina lähteen Pauliina tarjos mulle viiniä mitä juotiin saksalaisten tyttöjen auton vieressä lepakoiden lennellessä meidän ympärillä. Ilta oli tosi kiva (tanssittiin paljon!), mutta ei tullut kuitenkaan paljon nukuttua ku sellanen neljä tuntia. Kaikista hienointa kuitenkin tossa reissussa oli, että mulla ei mennyt yhtää rahaa baarissa kiitos Pauliinalle, joka tarjosi ennen baaria sitä viiniä. (4 litran tonkka 10$)

Miian lempparikuva meistä ennen baariin lähtöä.

Seuraavana päivänä olin nii väsynyt et kikattelin vaan kaikelle, töissä ei kuitenkaa enää naurattanut. Mun työkavereilla oli kaikilla energiajuomaa mukana ja mulla ei. Olin niin katkera niille ku mun silmät vaan seiso päässä enkä tajunnut yhtään mitään. Onneks päästiin ajoissa töistä (vuoron kuuluis olla 12 tuntia). Hostellilla sain sitte ilosesti huomata ettei tarvi nukkua seuraavanakaa yönä ku 4 tuntia, kun työt alko 7 aamulla. Hostellin omistaja sano mulle et yks työntekijä on tehnyt mokan ettei tollasia vuoroja sais laittaa, mut se olis mulle joko vapaapäivä tai ne työvuorot mitä oli laitettu. Kipeesti halusin rahaa ja sanoinhan mä aikasemmin et ihan hyvin voin tehdä 20 tuntia töitä ja nukkua 4 siinä välissä. Tätä on nyt sitten kokeiltu! Olin eilen viisaampi ku toissapäivänä ja ostin mother nimistä energiajuomaa ison tölkin töihin, jonka voimalla jaksoin paiskia hommia 13 tuntia! Kotiin palattua mun unirytmi oli aivan sekasin ku vielä 11 ei oikeesti väsyttänyt, mutta menin silti nukkumaan.

Saksalaisten kans testailtiin vähä Pauskin kameran itselaukasinta

Tänäaamuna pilasin Miian yllätyksen ku menin heräämään sen kans samaan aikaan. Löysin Miian keittiöstä kananmunapaketti kädestä ja se oli tekemässä mulle munakasta aamupalaksi. Miia on NIIN IHANA! (Hyvä kotiäiti ja munakkaan valmistaja myös). Tänä aamuna oon nauttinut olostani ehkä eniten koko täällä olo aikana. Lähetään pian Bargaraan rannalle. Olis ihan mahtavaa jos löytyis joku nakuranta ku alkaa ärsyttään noi bikinien rajat! (en kuitenkaa varmaa uskaltais mennä sellaselle)
Tälle päivälle on siis merkitty mulle stand by -listaa ja toivon, ettei mua soiteta töihin kesken rantapäivän ja Miialla on tänään ja huomenna vapaata.

Meidän keittiö ja herkkuruokaa <3 Kiitokset Miialle!

17.33

Poltettiin sitte ittemme rannalla ja Miia poltti naamaansakki sellasen hassun kolmion. Tänään on ollut ihana päivä, ollaan nautittu kyllä olostamme täysillä! Eipä muuta.

-Alisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti