tiistai 9. marraskuuta 2010

Nää naiset on tärkeit, nää naiset on parhait...

8.11

Huomenna mulla on neljäs päivä stand by -listalla. Alkaa taas pikkuhiljaa ottaan päähän. Ekat kaks meni tosi hyvin ku olin niin poikki työrupeamastani, mutta nyt alkaa jo olla tekemisenpuutetta varsinkin jos sataa vettä! Miialla oli eilen sittenkin töitä, mutta Pauski pääsi ajoissa töistä ja mentiin rannalle. Sielä ratsastin ensimmäistä kertaa elämässäni aallonharjalla! Ei siis ollut mitään surffilautaa vaan makasin aallon vyöryessä mun allani (vetäen samalla mun bikinien yläosan pois paikaltaan, mutta eihän se menoa haitannut) Oli ehkä maailman paras tunne ja tänään sanoinki Miialle ku oltiin suunniteltu menevämme rannalle (sato vettä, joten ei menty), että haluan surffata. Tää päivä menikin sitten netissä ja shoppaillessa. Ostin korkokengät! Oon nyt jaksanut elää kaks kuukautta ilman avokkaita enkä kestänyt enempää. Olihan mulla yhdet korkkarit mukana, mutta noi on nyt just sellaset samanlaiset + samankorkuset, joita käytän Suomessakin. Harmi vaan et niissä oli pari vikaa (ei pahoja kuitenkaa) ja se oli viimenen pari, mutta sainpahan sitte niistä 5$ alennusta.

Onnellisena rouskuttamassa ruista. Sitä onkin jo kaivattu!

Käytiin Miian ja mun vakikahvilassa syömässä foccacia puoliksi ja Pauski soitti, jotta paketti on saapunut. Oltiin tosi innoissamme ja lähdettiin takasin kotiin. Hostellilla mun sängyn alapedille oli levitetty ihana kasa salmiakkeja, varrasleipää ja nappeja. En ite syö salmiakkia, mutta ne napit oli aivan ihania. KIITOS Pauliinan Äidille, joka oli kerännyt ihanan paketin, josta me kaikki saatiin nauttia ja nautitaan vielä muutama seuraava päiväkin. Tytöt söi niin paljo salmiakkia, että Miialle tuli mahakin kipeeksi. Nappien jälkimaku on ehkä maailman parhainta ikinä, jos sellasia sais syödä yhden päivässä koko loppuelämän nii olisin onnellinen. Nyt voidaan odottaa mun äidin lähettämää pakettia, jonka pitäis olla täällä parissa viikossa. Ollaan myös tyttöjen kanssa alettu popittaan räppiä. Mun mielestä ehkä paras biisi on love me or hate me, jonka esittäjää en tosin tiedä. Pauskin ämppäristä löytyi Prodigin Popcorn, joka vanhana fiilistelybiisinä myös toimii tosi hyvin. Vähän tää musiikkityyli vaihtelee täällä mielenalan mukaan! Paljon silti suomenkielistä musiikkiakin tulee kuunneltua. En tiedä miten Miian kanssa kestetään taas parin viikon kuluttua ku ei pysty oleen koko ajan koneella musiikit soimassa, kun akku ei oikeen kestä.

-Alisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti