sunnuntai 21. marraskuuta 2010

näiden tähtien alla

21.11.2010 klo 17.19

Kierreltiin Miian kanssa toissapäivänä eläintarhassa, jossa on kuitenkin vaan pari hassua eläintä. Kuvia kuitenki sai ihan kivasti otettua ja muutenki oli tosi mukava viettää pitkästä aikaa kunnollista vapaapäivää yhdessä Miian kanssa kun ei satanut vettäkään! Jostain syystä tää kone ei kuitenkaan suostu laittaan niitä kuvia tänne (ÄRSYTTÄVÄÄ!)

Sain TAAS uuden työpaikan. Olin lauantaina keräämässä tomaatteja tomaatinkeräyskoneessa istuen ja se oli ihan kivaa. Ainut haittapuoli oli, että koko päivän satoi kaatamalla vettä ja meinattiin kaikki saada potkut koska 3 ihmistä ei saapunut töihin ollenkaan. Onneks kaikki suju kuitenkin hyvin ja saatiin pitää työpaikka. Mulle lupailtiin jopa, että pääsisin koneen yläosaan lajittelemaan tomaatteja, eikä tarvis istua sateessa. Miia ei ollut lauantaina jaksanut olla töissä ja se oli vaan pyytänyt niitä lähettää bussin hakeen sitä pois. Miia ei siis luultavasti enää työskentele ollenkaan täällä, mutta se lähteekin jo tiistaina pois. Tuntuu kummalliselta jäädä tänne ilman Miiaa, mutta sehän oli meillä alunperinkin suunnitelmissa, ettei meidän tarvisi koko aikaa matkustaa yhdessä.

Sitten siirryn seuraavaan aiheeseen, jota oon vältellyt kirjottamasta. Oon tässä hetken aikaa tapaillut yhtä australialaista/ uusi-seelantilaista miestä ja oon aika in to it. Oon ollut sen kanssa rannalla, ruokkimassa kaloja, pelaamas bilistä ja korista, uimassa (altaassa ja meressä), keilaamassa ja tuntuu että se keksii joka päivälle aina uutta tekemistä. Tosi kiva poika sen nimi on Josh ja se on 23-vuotias. Muistaa kehua mua joka päivä ja tollasen takia voisin jopa kuvitella jääväni tänne. Kuitenkin jatkan matkaani Bundabergistä Cairnsiin Pauskin kanssa 13.12 ja tuun tarmaan huhtikuussa takasin Bundabergiin ja katson mitä tapahtuu.

Viime viikolla sain viestiä facebookkiin Hennalta, joka on myös matkaamassa Australiassa. Henna tarvitti töitä, joten tottakai suosittelin Bundabergin hienoja työmahdollisuuksia. Tänään Henna sitten saapui junalla Brisbanesta ja asettui meidän huoneeseen asumaan. Henna pääsi töihin samalle farmille missä mä olen. Koitan ottaa huomenna sinne mukaan kameran jos ei sada kaatamalla. Ostin tosin kaks sadeviittaa, mikä on ihan hyvä niin voin antaa niistä toisen Hennalle. Töihin pitää lähtee mukavasti siinä 04.50 ja työmatka kestää 40minuuttia. Työaika on 6-12 tuntia!

-Alisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti