keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Miian viimeinen kokonainen paiva Australiassa

6.4
Kaytiin suomassa Cupcaceja Hannahin ja Miian kanssa eilen.

Eilen lahdin aamusta Maccen kanssa katsastamaan Melbournen akvaarion. Koitin aivan piruuttani toimiiko mun suomen opiskelijakortti siela ja toimihan se! HYVA OSKU! Tosiaan oikee sisaanpaasyhinta olis ollu about 33$, mutta ma paasin sisaan 22$, joka oli mun mielesta TODELLA hyva alennus. Olis mulla sitten varmuuden vuoksi ollut viela -20% alennuskuponkikin, jonka sain jostain backpackerien esitteesta.

Kuningaspingviini rakkauspakkaus! kuva by Macce

Akvaariossa oli aivan ihania PINGVIINEJA ja olisin viihtynyt niiden seurassa kauemminkin. Kierrettiin koko paikka about kahdessa tunnissa ja meinattiin menna viela uudestaan tsekkaan pingviinit, mutta liukuportaat johtikin meidat suoraan ulos. Kiva, kiva... Muuten se paikka ei tarjonnut mulle mitaan ihmeellisia kikseja, vahan kun olis kaynyt Sarkanniemessa, mutta olihan siela pari isompaa haita ja sellasiiki... Kuitenki ilonen, etta menin, koska ne pingviinit oli aivan ihania. Matkin niiden kavelya jopa illallakin, kun mentiin Maccen kanssa (mulle toista kertaa) katsomaan lisaa pingviineja St Klidan laiturin paahan. Talla kertaa siela oli vielakin enemman niita.

Mina pingviinien uima-altaalla. Kuva by Macce

Tanaan kavin toisen maailmansodan muistomerkilla, jossa mun on pitanyt kayda viimesen kuukauden ajan. Parempi myohaan, kun ei milloinkaan! Olin tosi koskettunut siela ja melkein aloin itkeen, kun katselin videoo, joka kerto kaikista sodassa kuolleista. (oliskohan taas se aika kuukaudesta, et itken kaikelle) Sattumoisin muistomerkilla oli myos joku "tapahtuma" ja siela laulettiin myos Australian kansallislaulu, jonka jain kuuntelemaan.

 Kuvailin haita ja Macce kuvaili mua.

Keskustassa kaytiin Miian kanssa ennakkoaanestamassa eduskuntavaaleissa ja kaveleskeltiin Yarra -joen rantaa Marc meidan seuramiehena. Illaksi mennaan viela syomaan Marcin tyokavereiden kanssa. En tosiaan saata uskoa, etta taa on meidan viimenen paiva taalla. Huomenna ma viela hengailen kaupungilla ja varmaan meen ottaan aurinkookin kun on luvattu jotain +26 lampoo ja sitten illalla kutsuu bussiasema. Tosi pelottavaa kun huomisesta lahtien ma matkustan ekaa kertaa oikeesti yksin ja miten se Miiaki siela Malesias parjaa ilman mua!

Robin ja Miian laksiaispartyista ilosta porukkaa

OLLAAN IHAN PIAN KOTONA!!

Miia ja Marckin kavi Eurekan ylailmoissa, ne sai "hieman" parempia pimeekuvia ku mina.

-Alisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti