torstai 17. helmikuuta 2011

aurinko paistaa ja vetta sataa

Minkahan takia mun lapparista piti juuri nyt menna sahkojohdon rikki, se on tehnyt jo pidemman aikaa sita, etta se ei yhdista jos sita ei ensin vahan kaantele, mutta nyt se ei sitten yhdista ollenkaan. On ihan tuskaa yrittaa kirjottaa jotain blogia yleisilla koneilla. EN TYKKAA!!! Enka yhtaan tieda mista taalta vois saada varaosia hp:n koneeseen, vaikka ne maksaa kuitenkin miljoonan Melbournessa ja mullahan ei sita rahaa vielakaan ole.

Vein eilen yhteen ravintolaan CV:ni, johon yks mun intialainen kaveri kaski mua meneen, se koittaa saada mut puhutuksi sinne toihin, kun se tuntee sielta vakee. Sitten tanaan mulla on haastattelu johonki hyvantekevaisyysjarjestoon childfund (vahan niinku unicef) feissariksi. Toivotaan et mun aikasemmasta kokemuksesta olis jotain apua, vaikka ei se oo yhtaan sama englanniks ku suomeks. Ja toivon myos, etta osaisin sinne perille, koska mulla ei oikeestaan ole hajuakaan missa se paikka on.

Tanaan kuudelta on myos meidan auton ensimmainen koeajo! Jos menee hyvin (eika jouduta kauheen pienista liikenneympyroista ajaan, ettei se kitise) niin joku ukkeli sen tanaan meilta ostaa ja me paastaan muuttaan hostelliin! On sita jo kauan odotettukin! Kattelin hostelleja ja halvimmat on 140$ viikko ja niihin kuuluu myos jonkin sortin aamupala. Taytyy tanaan soitella niihin ettei jaatais ihan puille paljaille illalla.

Etta tammosta talla puolella maapalloa. Mietittiin juuri Miian kanssa, et miks ihmeessa valittiin tulla kaikista kauimpaiseen kolkkaan minne Suomesta voi lahtee... Vaikka ei mua ainakaan yhtaan haittaa, etta taalla on se +30 kun suomessa on -30. Toissapaivana aurinkoo ottaessa ma onnistuin sopivasti ei liikaa polttamaan nahkaani, joten mun naama on entista ruskeempi, mutta Miia pisti oikeen Extreme punasuuden kasvoihinsa, etta sen luometki oli ainaki eilen ihan paisuneena... Onneks aloevera ja bebanthen auttaa!

-Alisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti